sâmbătă, 17 octombrie 2009

tendativa de a pleca la munte

ieri dupa-amiaza am vrut sa plecam la munte; ne-am facut planul, am facut rezervari cu doua saptamani inainte, am vorbit de cateva ori cu gazda cerand informatii despre cum sa ajungem, daca si pana la ce ora e deschis restaurantul pensiunii, vorbind chiar si sa ne sune pe drum sa ne zica daca drumurile sunt ok. Si am ajuns. Pana pe soseaua de centura a Ploiestiului. Ca sa ajungem acolo ne-a luat 2 ore si jumatate. La ora 5 p.m plecam din Bucuresti, la ora 7,30 pm faceam stanga imprejur. Asta pentru ca dupa o iesire nesperat de lina din Bucuresti, cu 12 km inainte de Ploiesti s-a blocat circulatia si am mers bara la bara, cu 10-20 km pe ora, fara exagerare. La intrarea in Ploiesti am prins 5 km cu 50 la ora, apoi ne-am blocat iar, moment in care am decis ca pur si simplu nu se merita. La 8, 30 intram in casa. funny, nu?

Un comentariu:

puisorul cufurit spunea...

Sorry for you. Cred ca ne vom simti cu adevarat bine ca turisti in tara asta atunci cand vom invata sa iubim peisajele cu iz de ambuteiaj. Cred ca e turism de nişă.