duminică, 4 octombrie 2009

duty calls

leapsa de la brightie:

1. De ce cuvântul “abreviere” este atât de lung?
yuki: mie nu mi se pare lung.
alex:pt. ca are 5 silabe consecutive una dupa alta.

2.
De ce pentru a opri Windows-ul trebuie să dai click pe START?
yuki: ca sa opresti windos-ul treb. sa apesi pe start??!! ups :D
alex: pentru ca nu exista buton de stop.

3.
De ce nu există hrană pentru pisici cu aromă de şoarece?
yuki: acu' pe bune, chiar a vazut cineva vreo pisica mancand soareci?
alex: cine a gustat-o pe toata si stie ca nu exista?

4.
De ce aeroportul se numeşte “terminal”?
yuki: ba nu se numeste terminal, se numeste baneasa, otopeni, heathrow, J.F.K etc.
alex: in primul rand aeroportul nu se numeste terminal; in al 2-lea rand terminalul este locul unde se face imbarcarea; si in al 3-lea rand se numeste terminal pentru ca acolo se termina.

5.
De ce sunt spălate prosoapele de baie…Atunci când te ştergi nu eşti curat?
yuki: tu da, dar suportul pe care au stat?
alex: sunt spalate degeaba ca oricum se murdaresc.

6.
De ce piloţii kamikaze poartă casca?
yuki: pentru incurajare.
alex: pentru ca la altitudinea la care zboara aerul este foarte rarefiat si daca nu ar avea casca si masca de oxigen nu ar mai reusi sa ajunga la destinatie pentru ca ar lesina.

7.De ce pentru “separaţi” se foloseşte un singur cuvânt, în timp ce pentru “cu toţii” se alătură două cuvinte?
yuki: pentru ca atunci cand esti ' separati' esti doar unul, si atunci cand esti ' cu totii' esti mai multi. E perfect logic ca sunt asa.
alex: alex a zis ca e de a acrod cu ce am zis eu, deci idem.

8.
De ce nu poţi arunca un bumerang?
yuki: ba poti, cum sa nu poti, totul e sa ratezi prinderea.
alex: poti arunca un bumerang punct si virgula bumeraguleste o unealta folosita de aborigeni pentru vanatoare. asa. ea este conceputa special pentru a se intoarce pentru ca atunci cand vanezi canguri exista sansa sa ratezi si astfel bumergangul se intoarce la posesor, nush daca are sens ce am zis, decat sa te duci tu dupa el cum ai face dupa o piatra sau ...un glont.

9.
Ce vroia să facă omul atunci când a descoperit că vaca dă lapte?
yuki: negresa
alex: voia sa faca un hand job unui taur, m-am saturat de intrebarea asta, asta voiati sa auziti, that's it!

10.De ce sucul de lămâie conţine arome identic naturale, în timp ce detergentul de vase conţine suc natural de lămâie?

yuki: mai, eu una n-am baut detergent de vase asa ca habar n-am daca sucul ala e natural au ba, si nici nu ma intereseaza prea tare lamaile.
alex: pentru ca merit.






4 comentarii:

Andre spunea...

Ba ii spune! Departures and arrivals terminal la aeroportul Stansted :) (ca ala e langa mine si trebuie sa stiti unde sa veniti)

Ah, v-am visat azi-noapte, aveati un bebe boy pe care il botezati azi. (da, stiu, ciudate vise am si eu) :)

brightie spunea...

:))))))
danke shoshon de lepsuire.
fu fun as usual.

p.s. bai, faceti copii si la lume nu ziceti nimic?? :))
p.p.s. andreei: si io acre credeam ca my freaky dreams are unique :)_)

alex spunea...

sa vezi ce-o sa se bucure yuki cand o sa dea de comentariul asta :)

YukiAme spunea...

:D :D