miercuri, 14 octombrie 2009

ganduri

ma gandesc, de exemplu, ca daca te adresezi in continuu aceluiasi public vei avea parte, mai mult sau mai putin, de aceleasi reactii. ceea ce e ok daca iti doresti laude ieftine sau critici pe care ai invatat sa le combati. dar ce spune asta despre tine ca persoana?
ma gandesc ca daca vrei o critica obiectiva n-ar trebui sa intrebi nici prieten, nici dusman, nici orice alt cunoscut.
de asta imi place mie sa particip la concursuri aici. ok, nu se castiga nimic. dar cand stiu ca impreuna cu mine sunt fotografi din toata lumea, atat amatori cat si profesionisti, parca apreciez altfel competitia.
sincer vorbind, aceste "challenges" m-au invatat cel mai mult despre fotografie. si continua sa ma invete, continua sa imi impinga limitele, iar eu continui sa incerc.
am iesit pe primul loc? nu. am iesit macar in primii trei? nu. atunci cui ii pasa de mine? pai, mie, bineinteles.
prima data cand am participat am prins locul 486.
a doua oara 301.
au urmat 192, 18 si in final 13.
uitandu-ma la evolutia mea de cand am inceput si pana acum, da, pot afirma ca sunt mandru de mine. si sunt mandru pentru ca acolo nu se puncteaza decat imaginea. nu exista prieteni, colegi, alte alea. sunt competitii pe merit.
sa vedeti voi cat o sa ma bucur cand oi ajunge pe podium :D (ca nu ma las pana n-o sa fiu primul!)

Un comentariu:

brightie spunea...

nu-ti urez bafta, ca n-are nimic a face.
so, keep on dreaming through the lens.