miercuri, 7 octombrie 2009

dar o campanie de nesamnaturi?

Azi in timp ce mergeam spre job ma opreste un tanar si ma intreaba daca nu vreau sa dau o semnatura pentru dl Traian Basescu. " Nu" zic, " nu vrea", si-mi vad de drum. N-am mai stat sa intreb pentru ce erau semnaturile respective, de ce are traian basescu nevoie de ele, poate sa se dea mare cu cati roamani il sustin, i dunno, whatever.
Ma gandeam insa ca nu-i corect sa se stranga doar semnaturi, ar trebui sa se stranga si nesemnatrui. Adica se strang 500 de mii de semnaturi, uite cata lume il place pe X , dar nu se spune nicaieri ca au fost intrebati 2 mil de oamnei si ca 1 mil jumate nu-l plac. So, eu propun sa se faca si tabel de nesemnaturi, alaturi de tabelul de semnaturi" Dati o semnatura sau o nesemnatura pentru dl X sau pentru dna Y?". Ti se iau frumos ca si in celalat datele din buletin, iar in locul unde ar trebuie sa scrie semnatura sa fie scris Nesemnatura. Eventual, sa fim pusi sa ne semnam cu un ne- in fata numelui, ex. nePopescu Ion.

2 comentarii:

brightie spunea...

foarte tare idea, mi se pare cat se poate de fair. :D
da' nu prea ar fi bun la PR...

puisorul cufurit spunea...

Mda, astea-s sondaje facute pe vapor. Oricum, eu n-am incredere in sondejele de niciun fel, in primul rand pentru ca-n marea lor majoritate sunt comandate, si-n al doilea rand pentru c-am facut si eu si stiu cum se fac.

Haidi wai, da o semnatura, de sufletul mortilor, ca sa mananc si eu o paine.