duminică, 11 octombrie 2009

hoinareli matinale

*am gasit aici un top al celor 100 de carti preferate de francezi. Ma intreb daca ar fi posibil sa se faca si la noi acelasi lucru si daca da, care sunt sansele ca pe locurile 1-20 sa nu se afle paulo coelho?

*daca v-ati intrebat vreodata ce fel de intrebari se pun in interviurile de la Oxford Univeristy si cam cum ar trebui sa raspundeti la ele, gasitit aici mostre de intrebari si raspunsuri. Universitatea a facut public pentru prima oara un astfel de mini-intreviu. Eu-s mandra de mine ca am stiut sa rapsund la intrebarea de la engleza :D

* am descoperit ca mi-e greu sa citesc un blog despre carti care n-are poze cu copertele cartilor. devine oarecum plictisitor si anost sa dai doar peste scris si iar scris. funny, nu-i asa :D.
mi-am dat seama de asta hoinarind pe aici de unde am sa si fur o leapsa faina rau :D.

3 comentarii:

miclowan spunea...

ar fi si dan brown sus

miclowan spunea...

de remarcat in clasamentul frantuzesc scriitorul (aproape anonim in Romania) Virgil Ghoerghiu

YukiAme spunea...

yap, si cred ca mai intra si nenea ala care tocmai devine celebru, imi scapa total numele, are o trilogie un amestec de roman politiost cu nush cenaiba in el, o gasesti pe la tiate chisicurile de ziare, in fine, nu conteaza.
si iar yap, vazut si eu pe Virgil Gheorghiu in lista