miercuri, 7 octombrie 2009

jos cenzura

exista cateva bloguri pe net care ma enerveaza profund si de care imi place sa ma iau din cand in cand. azi - bookblog.

articolul: aici.

comentariul meu ce nu va aparea:

cartile de genul "enciclopedia societatilor secrete" sau "francmasoneria in imagini" se adreseaza din start unui public larg format din oameni fara experienta. de ce?

pai o enciclopedie a societatilor secrete presupune faptul ca aceste societati secrete exista. in momentul in care tu scrii o pseudoenciclopedie despre ele, guess what - nu mai sunt secrete. sunt doar niste societati. si societatile nu fascineaza prin nimic. ca te imbraci in cavaler si te duci la intruniri cu sabia, foarte bine, dar asta fac si fanii star wars la ale lor "conventions".

sa scrii despre ceva misterios inseamna sa-l reduci la banal - vezi blaga.
sa scrii despre o scriere despre ceva misterios, ca recenzie... asta inseamna bookblog, cel mai tare site cultural din romania for kids 3 and above.



later edit: imi fac o mea pulpa, au publicat comentariul meu - doar l-au moderat ceva mai greu, atata tot. sunt mai verticali decat ii credeam, ma duc sa-mi aduc bula de aer.

2 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

Eu nu mai citesc demult recenzii. Inca nu s-au epuizat cartile fundamentale ale omenirii, cele de-o certa valoare, astfel incat sa nu mai am ce sa citesc si, pentru a ma convinge sa m-apuc de cartea X, sa apelez in prealabil la o recenzie...

Parerea prietenilor in ale caror gusturi literare am incredere este de ajuns. Si oricum sunt putini. :))

Andre spunea...

asta e ca si panoul mare din Kelvedon cu 'Secret Nuclear Bunker' :D))))