sâmbătă, 5 iunie 2010

going vegetarian?

je ne sais pas.

Dupa cum v-am spus vinerea trecuta m-a poftit o pofta nebuna de tot felul de legume si ce-a iesit ati vazut. Am crezut ca e o chestie de o zi doua, dar nu, luni, incercand sa mananc o salata bulgareasca am constata ca nu pot sa mamanc sunca. Never mind, mi-am zis, o fi sunca veche. Mmmnop, marti carne nu, miercuri carne nu, joi am zis ca nu se mai poate si am data gata o cirbita de vacuta cu vacuta. Rezultatul: I was sick all night long.De ieri caut retete vegetariene, iar azi va propun doua salate de naut.

Punem nautul in apa si-l lasam la inmuiat peste noapte. Dimineata il scurgem, clatim, inlaturam boabele stricate si cojitele care plutesc si-l punem la fiert in muuulta apa cu ceav sare. Dupa ce nautul s-a fiert il scurgem si putem sa-l pregatim.

Salata 1, dupa salata nadei


1 + 1/2 cana de naut fiert
1 legatura ceapa verde
1/ 2 legatura patrunjel verde si 1/2 legatura de marar
ulei de masline, otet de mere, sare dupa gust
eu n-am avut castraveti murati asa ca am pus mai mult otet.

Taiem verdeturile, le amestecam cu nautul + sare, ulei otet. Rezultat foarte bun

Salata 2, inspirata de pe net

1+ 1/2 cana naut fiert
5-6 ardei capia copti
ulei de masline, otet balsamic, sare dupa gust

Taiem ardeii capaia si ii amestecam cu nautul, uleiul, otetul si sarea. Rezultat super, ff bun.

Trebuia sa mai fie si o a treia salata, naut cu diverse legume, dar pe asta o s-o incerc some other time.

4 comentarii:

brightie spunea...

de unde luasi naut fiert?

p.s. ati fost dublu lepsuiti - alegeti voi ce va place. ;)

YukiAme spunea...

nautul il luai crud de la un magazin cu produse arabesti si il fiersei eu :D

cosmacpan spunea...

dragilor,
va dadui in gat cu reteta asta minunata l;a o iubitoare de naut si ma marturisesc cu tata invidia ca ati luatara nota zece...deci, ori ma apuc de mancat ce povestitri voi (ma bagi in boale) ori ma apuc de inventat retete nemaiuzite si nemaivazute...;(nu de alta dar eN vidia e mare placa la placa de baza...)

yuki spunea...

:)