joi, 3 iunie 2010

bai jurnal virtual

de cand n-am mai scris in tine, nici nu-mi aduc aminte. noroc cu arhiva.

asadar:
unu la mana, cred ca am gasit in sfarsit o tema pentru o expozitie foto. da despre asta o sa te tin la curent saptamana vitoare.
doi la mana, cu riscu' de a ma certa cu nenea de la cumparari, tre sa zic ca-s niste oameni tare galagiosi astia. poi i-asa de galagie aici ca nu numa ca nu pot munci, da' nu pot nici macar sa cant!!!
trei la mana, am luat acu' vreo luna doo carti: bunny munro a lu' nick cave, si masurarea lumii a lu' un neamt, imi scapa numele.
mini recenzie: bunny munro a fost faina!
masurarea lumii: de-atunci ma chinui la ea, e pe calorifer in baie si n-o mut de-acolo, ma tot screm s-o citesc. pentru o carte atat de laudata, e destul de execrabila. nici nu mi-as mai bate capul daca n-ar fi si despre gauss.

gata, am scris pe blog. pa.

pe se: pentru toti amatorii de muzica buna, cautati pe youtube "ma dau cu spray"

...cand vreau sa agat o fata, ridic guleru' de-odata, si ii zic "ba, puii mei, nu vezi ca miros a sprei?"

Un comentariu:

puisorul cufurit spunea...

Arta contemporana. Genial. =))