miercuri, 16 iunie 2010

cald vere

am niste zile incredibil de proaste, nu-mi iese nimic in ultima vreme. de dimineata am stricat si joculetul ala fain din lemn. plus ca mi-am murdarit pantalonii, nush de unde.
stres peste tot, ajunsesem sa-mi doresc ca intreaga realitate sa se transforme intr-o singura persoana careia sa-i dau un pumn in gura - e una din acele zile. si ieri a fost la fel. si ieri a fost la fel. si ieri.

tre sa ma reculeg, sa ma detasez, sa ma desprind dracu' de toate cacaturile mici care oricum nu conteaza. sa ma concentrez pe chestiile bune si pe chestiile asupra carora am cum sa actionez. nu asta-i filozofia de viata a secolului 21?

Un comentariu:

cosmacpan spunea...

"nu asta-i filozofia de viata a secolului 21? "
bre Alex io credeam că secolul asta nu mai are nici Dumnezeu şi nici filozofie, că-i o brambureală de nedescris...s-a-ntors lumea cu fundu-n sus şi curbează spaţiu-timpul după placul său...da încă nu-s convins...