miercuri, 8 iulie 2009

zob da club (sau terasa la motoare)

asadar maine, la ora 7 seara, mare lansare mare de album ZOB pe terasa la motoare. si un album tare asteptat.
eu unul ma voi duce, nu neaparat pentru noul album, dar in principal pentru ca nu am mai baut o bere cu vlad (nu vlase, vlad my friend) de un car de ani, si n-am mai fost la un concert ZOB de la punk rock underfest doi (cand underworld era in locul lui actualul excalibur).

uite si ultimul single:


si mai am o curiozitate... oare vor canta celebra si nelipsita "michael jackson is dead"?

si ca sa inchei ca toti cretinii - cum comentati?

2 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

Pai, m-as cam duce si eu. :D Poate ne vedem pe-acolo si bem si-o bere ca oamenii. Desi nu-i ascult pe baietii aia.

boldea spunea...

pai daca vii, da un telefon! ma gasesti pe-acolo cu siguranta dupa ora 6