joi, 9 iulie 2009

monstruasa complexitate a vietii paradoxale (de te ia mama dracu')

urmeaza un post in care am de zis trei chestii fara nici o legatura, fiecare mai perplecsa decat urmatoarea decat urmatoarea, dar nu stiu cu care sa incep.

in mintea mea exista o lume intreaga, din pacate populata in principal de idioti - exact ca in realitate. ei bine, unii dintre ei lucreaza in domeniul insecticidelor. iata ce le-a nascocit mintea (mintea lor, care e in mintea mea):

spray de gandaci. ok. de fapt, e mai mult spray anti-gandaci. avand in vedere efectele.
dar spray de gandaci s-a mai facut. asta insa era special.
prietenosii oameni de stiinta de la momcorp ltd. au inventat un spray de gandaci care, odata ingurgitat de acestia, reactioneaza cu fluidele lor interne cauzand un efect efervescent. astfel, in cateva secunde toracele insectei explodeaza, cu un zgomot asemanator floricelelor de porumb in cuptorul cu microunde.
din pacate neprietenoasa echipa de marketing de la momcorp ltd. a facut o greseala in alegerea aromei degajate de aceste mici explozii - si anume, popcorn cu unt.
the daily whatnot a categorisit acest produs ca fiind "entirely too bloody sick to be used by anyone", dat fiind faptul ca el cauzeaza printre altele - precizeaza reuters.

doi.

ce este aia o naiba? serios acuma. ce e aia "du-te naibii"? cine e aceasta naiba si de unde provine? eu asta as vrea sa stiu. exista, evident, mama naibii, care aparent are ca ocupatie principala sa te ia. deci ar rezulta ca naiba e o fiinta vie.

am putea crede ca naiba ar fi partea feminina a dracului, dar de aici reies o gramada de probleme. daca e sora-sa, atunci mitul androginului devine unul incestuos, iar o defaimare la adresa unor personaje negative nu poate fi decat pozitiva - ne spune logica aplicata. or, daca dracul si cu naiba comit incest, asta inseamna ca orice injuratura bazata pe cele doua cuvinte este de fapt o preamarire a divinitatii crestine, pe modelul "enemy of my enemy". deci, automat, orice injuratura isi pierde atat valoarea cat si sensul - dat fiind faptul ca fiinta divina a crestinatatii se afla inca sub un nor de incertitudine mai ceva decat a prezis heisenberg.
si putem conchide in continuare ca "mama dracului" si "mama naibii" sunt una si aceeasi persoana.

dar

lucifer a existat dintotdeauna, exact ca si dumnezeu. ei nu au avut mama. iar daca nu au avut mama, inseamna ca presupunerile noastre initiale sunt eronate, asadar nu exista nici dumnezeu, nici diavol. dar ce e aia o naiba, totusi?

trei.

ma plictisesc la serviciu si in curand voi pleca, pe motiv ca nu am sef. si cum stateam eu si ma plictiseam, m-am gandit ca ar fi cazul sa complexez calculatorul. asa ca am facut tocmai asta.

am creat pe desktop un fisier nou pe care l-am numit new folder. am creat sub el un shortcut catre el. am mutat shortcut-ul in fisier. iar apoi l-am deschis. si am dat dublu click pe shortcut. puteti ghici ce s-a intamplat?

daca nu, va spun eu. universul a facut implozie, lasandu-ma doar cu turma de idioti care imi populeaza imaginatia.
ce faci mai merluciu, pleci?
pai...

7 comentarii:

brightie spunea...

n-am citit, da' maine oricum bem bere. :))
revin sa cetesc.
ma arde rau de-o pipa momentan.

YukiAme spunea...

hihi :)) goody ;)

brightie spunea...

aha deci, nu sunt singura cere se plictiseste la serviciu. la naiba! si io care ma credeam speciala. life sux live. dixit.

puisorul cufurit spunea...

Eu am dormit.

boldea spunea...

:)) bravo mai andrei! pai buna dimineata, daca tocmai te-ai trezit. daca nu, buna dimineata oricum.

Anonim spunea...

chiar asa, ce naiba e o naiba? sa fiu al naibii daca stiu ce e si de ce mama naibii il folosesc oamenii. :)

boldea spunea...

boogye: deci imi intelegi dilema. nu sunt singurul! woohoo!