luni, 6 iulie 2009

santana



sursa foto: www.bestfest.ro (fotograf Alex Chelba)

asadar am fost la santana. din motivele prezentate in post-ul anterior si nu numai.
a fost o experienta pe care ar trebui sa o traiasca oricine. nu prea imi gasesc cuvintele in momentul de fata.

pentru cei ce nu stiu, santana nu abordeaza un gen anume. transcende cu usurinta genurile si canta propria lui muzica. iti place sau nu. si e foarte greu sa nu-ti placa.

mesajul lui, peace and love, s-a simtit in continuu de-a lungul celor doua ore fara necesitatea de a fi exprimat concret. dar a fost exprimat, chiar de artist. si parca-i altfel cand auzi de hendrix, john lennon sau bob marley de la un om care i-a cunoscut personal.

am dansat la concert. si asta mi se intampla foarte rar. baby a dansat mai mult ca mine. am dansat impreuna.

2 comentarii:

brightie spunea...

:P norocosilor! de santana chiar ma doare ca n-am ajuns...

Andre spunea...

Frumosilor...'manca-v-ar raiul' cum spunea parintele