miercuri, 1 iulie 2009

ce titlu ma, nu vezi ca-i miercuri?

deci problema e in felul urmator. mai am fix 15 zile lucratoare pana la mult asteptatul si binemeritatul concediu. punct in care o s-o iau pe yuki si-o sa ne ducem fix in croatia. living the good life.

incerc sa ma gandesc pe cat posibil doar la acest aspect.

seful s-a intors azi la birou, motiv pentru care nu mai exista nici un fel de inspiratie pentru scrisul pe blog (nu-s creativ decat dimineata), nu mai exista nici un fel de chef de a munci, statia mea grafica zace in ruine de o saptamana, it-ul nu-si misca curul pana aici fir-ar ei sa fie, si uite-asa pic eu prost ca stau si nu fac nimic.

alte aspecte: mainile imi arata de parca as fi un emo orb, care n-a nimerit vena, si asta doar datorita teroristei aleia de pisici care e tare dragalasa toata ziua, dar seara o apuca pandaliile si zgarie si musca oamenii adormiti si doborati de munca - adica eu si frumoasa mea sotie.

colaterale: multumesc zeului thor pentru ca a catadicsit sa ne binecuvanteze cu ploi, tunete si fulgere aproape in fiecare seara, alungand astfel sleahta de nenorociti care isi faceau veacul pe bancutele din fata balconului nostru. mentionez ca intr-o seara un cretin statea singur cu o bere sub o umbrela, pe o ploaie torentiala. din misterele lumii...

si cred ca ar mai fi, dar deja v-am convins de efectele sefului asupra inspiratiei si talentului meu blogaricesc.

6 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

Hm. Iar mi-ai dat o idee. De exemplu, eu am observat ca smecherii din fata blocului mei nu se misca de-acolo nici pe ploaie. Ma intreb daca s-ar misca in momentul in care le-as turna apa clocotita-n cap. Just a question.

boldea spunea...

sunt o veritabila muza :D

vivat veselia, ma duc sa sar pe geam

brightie spunea...

"punct in care....the goog life"
deci va urasc. o sa-mi treaca. da momentan va urasc mult.

"un cretin....misterele lumii"

nope. astea e misterele casniciei, moncher. :)))

YukiAme spunea...

stai bre, ca pan' la concediu eu mai am un examen de dat si pana atunci viata-i trista ...

brightie spunea...

cum merge cu invatatu'?

Yuki spunea...

ca in banc: incet si trist :(