duminică, 21 februarie 2010

Romeo si Julieta la superlativ


daca n-ati vazut musicalul ' Romeo si Julieta' de la Teatrul National de Opereta ' Ion Dacian' mergeti!

Desi se joaca de aproape un an de zile noi abia aseara am reusit sa ajungem, dar am facut o alegere extraordinara deoarece am prins un spectacol bilingv, romano-maghiar. In octombrie 2009 echipa romana, familia Capulet, a fost invitata la Budapesta pentru doua reprezentatii bilingve, iar spectacolul a avut un succes urias. Ieri si astazi, echipa maghiara a venit la Bucuresti. Ce a fost aseara este de nedescris. De cum s-a ridicat cortina am ramas pe fata cu un zambet urias, iar corpul imi vibra cum nu s-a mai intamplat de multa vreme. A fost fabulos sa asist la acest spectacol, iar singurul meu regret este ca n-am luat bilete si pentru seara aceasta sa-l mai vad o data.

m-au impresionat in mod deosebit Polyac Lilla, doica, o voce absolut extraordinara, plina, puternica si Victor Bucur in rolul lui Mercutio prin jocul actoricesc.

all in all specacolul de aseara a fost o experienta pe care n-o voi uita usor, la sfarsit imi ardeau palmele, intreaga sala vibra, publicul aplaudand in picioare 15 minute.

detalii despre spectacol aici

alex: mi-a placut muzica, oamenii au dansat frumos pe scena, ma tot gandeam ce poze faine as fi putut face. per total mi s-a parut ca maghiarii au cantat un pic mai bine, desi asta ar putea sa se datoreze unor mici scapari ale lui romeo, adica jorge pe numele sau dat de natura - personaj care nu-mi e tocmai simpatic, cred ca avem stiluri incompatibile. mi-au placut in mod deosebit benevolio, dadaca si tybalt. si julieta, of course. gata.

Niciun comentariu: