vineri, 5 februarie 2010

la munte, ger si foc



acum doua saptamani plecam la munte, impreuna cu niste prieteni. avea sa fie frig, incredibil de frig, si aveam sa fac niste fotografii. yuki avea sa apara in cateva din ele, eu in mai putine. o fi blestemul de a fi fotograf?



avea sa dureze aproape doua saptamani pana sa pun fotografiile alea pe blog, adica astea.



a fost fain, mi-am testat aparatul in conditii de ger si am vazut ca face fata, trebuie sa recunosc ca sunt mandru de performantele sale. motiv pentru care l-am botezat "boris".
era atat de frig incat a inghetat painea pe gratar. era cod portocaliu acolo, la noi. era trei noaptea.



am mancat bulz dinala fain, la cuptor, arata ca o bila de mamaliga cu branza in mijloc. si cu niste sunca si carnati. smantana a fost in plus, insa.



am fost si la pestera, dar mie personal nu mi-a placut. poze faine de-acolo nu prea am.



va spun sincer, m-am saturat de iarna. mie-mi place soarele si sa fie cald si bine!!!
sa pot sa fac si eu niste poze prin bucuresti, pe victoriei, ca nu m-am mai plimbat de anul trecut, la naiba! e prea frig!



gata, aici se incheie articolul. voiam doar sa va arat aceste fotografii. si sa-i transmit lu' baby ca o iubesc mult de tot!

2 comentarii:

brightie spunea...

intrebarea internautului: daca ranjesti ca prostu' (a se citi proasta) la monitor, mai scapi sau nu?

alex spunea...

din cate stiu eu, nu :))