miercuri, 24 februarie 2010

miercuri

e oare ceva mai dubios pe lume decat ziua de miercuri?

ma uitam pe niste site-uri ale unor fotografi din romania. ma gandesc la ce-am fotografiat eu pana acum. am ajuns la concluzia ca fotografia pe fuga nu e niciodata o optiune si ca am nevoie de o anumita pace interioara si de o stare de ne-graba pentru a produce ceva de calitate. nu-i diferenta decat de cateva minute de gandire in plus intre momentul cand se formeaza ideea si momentul cand apas declansatorul.
dar unde sa gasesc o stare de ne-graba?

ar trebui sa iau aparatul foto cu mine peste tot.

e cald aici sau am eu febra?
cica nu-i cald deloc aici. naspa.

am ajuns de asemenea la concluzia ca nu-mi trebuie un curs de fotografie ci mult mai multe ore petrecute cu aparatul la ochi. rezulta nevoia de timp liber si ne-grabit. rezulta migrena.

15 comentarii:

brightie spunea...

aceste cuvinte ne doare deoarece cunoastem angoasa aceasta...

alex spunea...

facem o plimbare-n weekend?

cosmacpan spunea...

"e oare ceva mai dubios pe lume decat ziua de miercuri?"
dap, ziua de duminica seara la 19:00 cand nici weekendul nu s-a terminat dar chef de saptamana urmatoare nu-i.

"o stare de ne-graba pentru a produce ceva de calitate."
starea de ne-graba este buna dorintei de regasire, de usoara si dulce filozofare; adevaratele momente trebuiesc scoase din zeama lor prin mii de declansari la minut nu prin trucaje gandite indelung...

"ar trebui sa iau aparatul foto cu mine peste tot." aici adevarat ai grait si mai mult decat atat el trebuie sa fie extensie a trupului si creierului tau...

"e cald aici sau am eu febra?" o stare febrila inseamna adrenalina picurata in doze homeopate si mai inseamna freamat intern...

"nu-mi trebuie un curs de fotografie ci mult mai multe ore petrecute cu aparatul la ochi." revin la cele spuse anterior...

"rezulta migrena. " fara migrene ai fi inca unul dintre multumitii sortii...

ce ne-am face daca toti am cadea pe spate extatic aplaudandu-ne din pleoape languroase? ce ne-am face daca ar muri acel graunte mic de revolta: revolta in fata autosuficientei, revolta in fata neputintei noastre sau a altora, revolta care sa-ti duca aparatul la ochi se degetul de buton...

http://www.youtube.com/watch?v=ygc-8F4DqJI

cosmacpan spunea...

hei, astazi e DRagobetele...si...
Dragobetele saruta fetele!

alex spunea...

mr. mac: cand voi reusi sa-mi cumpar aparatul foto mult dorit am intentia sa montez pe el un obiectiv mai mic, pe care-l am deja, si sa-l port dupa mine peste tot. deocamdata insa, ma bazez pe cheful din weekenduri care cand vine, cand nu :)

puisorul cufurit spunea...

Vreau si eu schiuri, echipament de alpinism, bani de duca.

alex spunea...

andrei, e just ce spui, dar eu as vrea sa fac si-o meserie din chestia asta. daca as si reusi ar fi excelent. poate fac reportaje cu tine la schi :D

alex spunea...

mr mac: in legatura cu dragobetele poti sta linistit :D am pupat fetele

YukiAme spunea...

care fete?

alex spunea...

pai n-am pupat si matza?

puisorul cufurit spunea...

Pot sa schiez pe spate, privind schiurile in prin plan sau cerul de pe fundal. Dar nu mai mult de trei secunde. Dup-aia se-mpute treaba.

alex spunea...

pe spate zici? mai, ce poze vrei tu? :))

brightie spunea...

ma consult cu seful de trib si revin cu raspuns ;)

alex spunea...

cica duminica ar fi mai faina vremea, asa am auzit. daca-i fain sambata, merem sambata. poti trata direct cu seful de trib de la noi :))

brightie spunea...

am tratat cu seful meu de trib si zice ca abia asteapta sa evadeze din cotidian.
il voi contacta pe seful tau de trib cu neste faclii de pe dealu spirii. :))