luni, 2 noiembrie 2009

culinare si halloweenice la gramada

am tot gatit zilele astea diverse chestii si am vrut sa pun niste posturi misto pe blog; din pacate am uitata sa fac( i.e sa-i zic lui alex sa faca ) poze pt tot parcursul procesului astfel incat nu am decat fie stadiile incipiente, finale sau intermediare cu exceptia fripturii de porc pe care o am integral; enjoy :D

am frecat carnea de porc cu diverse mirodenii ( cimbru, patrunjel uscat, marar, coriandru, sare , piper) si-un ardei rosu iute rau.


am pitit in pliurile ei niste catei de usturoi.



i-am pus peste ulei, o cana de vin rosu si una de apa. i-am pus folie si am dat-o la cuptor o ora; dupa o ora i-am scos folia, am adaugat rosiile ( eu am psu suc de rosii, cam o cana si ceva) si am mai lasat-o vreo 40 de min.

la final arata asa.



o bezea, parte dintr-o negresa pe care am uitat s-o pozez in toate stadiile.




niste mini-pizze, ininate de a fi bagate la cutpor, si dupa ( ma rog, ce-a mai ramas din ele :D)




alte sandwishuri; pe langa astea am mai facut unele cu pasta de branza si unele cu pasta de peste.

am facut niste jack o'lanerni




care aratau asa aprinsi (primul e al meu, al doilea al lui alex)








zuma si-un dovleac


gata.

3 comentarii:

brightie spunea...

conform ca papa lui yuki e delicios si de facto, nu doar de foto :D

YukiAme spunea...

hihi, multam :)
m-apuc sa fac biscuiti :D

alinutza spunea...

sunt cam intunecate pozele si nu prea se distinge mare lucru :((
poate ca e mai bine asa, ca acu' sunt la servici si nu am mancat decat un sendvish azi :)