luni, 26 iulie 2010

ocazii speciale

azi se fac 3 saptamani de cand n-am mai fumat,

nici macar nu-mi propusesem sa ma las, s-a intamplat pur si simplu,
ma simt cu siguranta mai in forma si mai plin de viata,
n-am simtit decat o foarte vaga nevoie de a fuma, in primele zile,

ma gandeam ca ar trebui sa spun ceva pentru a celebra evenimentul, dar nu ma pot gandi la nimic,

multe schimbari in ultima vreme, ma simt ca si cum as da tarcoale unei singularitati de genul gaurii negre, aproape trecut de orizontul evenimentelor, gata-gata de alt univers,

deci daca n-am mai dat semne de viata, scuze,

ne vedem pe partea cealalta.

raza schwarzschild: 2MG/c^2 adica 2 ori masa gaurii negre (sau a stelei initiale) ori acceleratia gravitationala, totul impartit la viteza luminii la patrat.

cu alte cuvinte, daca planeta noastra s-ar putea transforma intr-o gaura neagra, avand in vedere cat cantareste (adica 6 000 000 000 000 000 000 000 000 Kg) respectiva gaura neagra ar avea diametrul de aproape 18 milimetri (adica sub 2 centimetri).
neat, huh?

4 comentarii:

foto+grafie spunea...

Eu mai am cateva zile pana cand arunc pachetul de tigari in gaura neagra...Cel putin asa am decis.
Dupa 20 si ceva de ani de relatie afectuoasa cu Nicotiana, am decis s-o parasesc. Am decis.
Ce zici? Reusesc? Am auzit ca se agata cu disperare si nu se lasa indepartata cu una cu doua...
Da-mi adresa unui black-hole apropiat.

alex spunea...

se indeparteaza imediat, n-ai de ce sa-ti faci griji. ti-am trimis ceva spre ajutor :)

brightie spunea...

quite spooky! (18 mm)

cu fumatu' inca nu te felicit, n-am incredere in fumatori ca-s in partea cealalta deact cand zic treburi de tipul: azi sunt doi ani de cand n-am fumat.

alex spunea...

pai, avand in vedere ca nu mi-am propus sa ma las de fumat ci doar m-am oprit, n-am nici cea mai vaga idee cat o sa dureze sau daca sunt fumator sau nefumator. tot ce stiu e ca momentan nu fumez