duminică, 4 iulie 2010

o surpriza placuta

de obicei cand duc aparatul la ochi am o idee destul de buna despre cum vreau sa arate produsul final, adica fotografia. din cand in cand insa, mi se intampla sa vad ceva intr-o lumina faina si sa duc aparatul la ochi instinctiv, iar apoi sa apas pe declansator uitand sa verific setarile. din fericire, traind in era digitala, am ocazia sa-mi corectez greseala instantaneu si sa repet fotografia.

cateodata insa se mai intampla si accidente fericite.

eram ieri la humanitas pe victoriei (nu-mi vine sa cred ca a trecut mai bine de un an de cand am fost acolo ultima data) si mi-au atras atentia rafturile de langa casa. roxi se uita la niste vederi sau ceva, eu am dat o tura iar apoi m-am intors la rafturi. iar apoi am tras fotografia de mai jos. personal, rezultatul m-a surprins placut. nu ma asteptam sa-mi iasa chiar asa faina :D