joi, 29 iulie 2010

filme

eu si sotia mea avem multe chestii in comun, dar filmele pe care le preferam nu se regasesc printre acele chestii. de aceea nici nu prea ne uitam la filme acasa, decat daca gasim vreo comedie de dragoste despre liceeni - sau beverly hills...

in tot cazul, avand in vedere ca vine concediul si pe la birou nimeni nu mai munceste, ieri si azi m-am uitat la seria "blade" - cu vampirul smecher care omoara alti vampiri. si chiar mi-au placut filmele astea, au fost faine. cred ca o sa incerc sa vad si underworld, trebuie sa-l tai de pe lista.

nu stiu daca voi gasi exact fragmentul preferat, e din blade trinity si nu are nimic horror, momentan nu-mi mai merge youtube-ul, in tot cazul e partea aia cand drake (primul vampir, fiinta perfecta) o intreaba pe fetita daca nu vrea sa ramana copil pentru totdeauna, daca ar vrea sa accepte acest cadou, iar ea ii raspunde senin pe o voce timida "my friends are coming to kill you" - e geniala faza.

Niciun comentariu: