marți, 1 decembrie 2009

dureri electorale

bai, cand ma uit la neamu asta in care suntem frati cu totii, imi vine-a plange. cand ma uit la parlamentari, saracii, parca ma uit la copilasii mei. imi pare rau ca nu am scris mai devreme randurile astea, bai marinare, dar ele sunt pentru tine, mama.

eu sunt ca si mama ta, asa ma simt. ai fost in lumea larga, te-ai dus cu flota si te-ai intors presedinte. te-ai realizat in viata si-acum ai si tu copii destepti la randul tau, chiar europarlamentari. dar, mai baiete, sa nu-mi scrii tot timpul asta nici macar un rand, doar cand ajungi in campanie? pai e frumos asa maica? asa te-am invatat eu? si vii la mine cu aberatii din astea?

"dupa cum stiti, pe 22 noiembrie 2009 va avea loc primul tur al alegerilor prezidentiale. eu insumi voi candida [...]"

pai bine mai baselu mai, dar cum dracu' te-astepti tu sa castigi fara sa participi? ori pesemne tu ai crezut ca ne faci noua, mamei tale, poporul, o favoare prin faptul ca ai participat? mai bine te-abtineai...

continui sa spui in aceeasi scrisoare ca un parlament cum il propui tu la referendum va fi "un parlament al bunului simt". mai traiane mai, tu chiar crezi ca esti cea mai in masura persoana sa vorbesti despre bun simt? te-ntreb asa, ca de la roman la roman. nici nu tre sa-mi raspunzi, uita-te doar in oglinda. si concediaza-ti consilierii, ca-i platesti degeaba. n-o sa aduc acum in discutie mizeriile pe care le-ai facut de-a lungul timpului sau al mandatului, ca toata lumea le stie deja.

intrebarea, mai traiane, e urmatoarea: cum scapam noi de tine fara sa-i votam pe psd-isti?

Niciun comentariu: