luni, 31 august 2009

un post amestecat despre parinti, copii si pensionari

Sambata dupa-amiaza la metrou: m-asez jos, alex langa mine, mai ramane un scaun gol. Vine o mamica cu o fetita de vreo 5-6 ani; mamica se aseaza jos, fetita se uita dezorientat in jur; ii fac semn lui alex si ne mutam un scaun mai incolo, sta si fetita jos acum; mama surprinsa zambeste. Toti 4 asteptam metroul. " puuuufff, ce pute!" zice mama, " de unde vine mirosul asta?". In raza noastra vizuala intro o tanti murdara care vinde servetele." nespalata mai e, miroase ingrozitor", mama continua; "shhh, taci ca te aude" zice fetita stanjenita. " Si?!, las' sa ma auda, poate se mai spala si ea."

In tramvaiul 25 saptamana trecuta: ma sui prin fata si dau sa ma asez pe unul dintre scaunele alea 3,unul langa altul, chiar din spatele conductorului, care sunt mai inalte decat restul si oarecum risky, ca n-ai de ce sa te tii. Renunt, nu pot sa stau pe ele + ca in fata e cald rau, geamurile alea din 25 nu se deschid niciodata bine. Ma duc mai in spate, ma apuc bine de o bara si incep sa citesc. " Nu poti sa stai-i pe ele, asa-i?" imi zice o mamaie care statea jos langa bara mea. " Nu, nu pot" recunsoc eu si dau sa ma intorc la carte. " Hai, stai aici, ca vad ca citesti, ma duc eu in fata".

Dimineata la autobuz, lume grabita , masina vine mai greu, imbulzeala mare la usa. Un nene in varsta imi face loc sa trec in fata lui, mie si altor doamne si ne protejeaza cumva sa nu cadem cand ne urcam.

Un comentariu:

brightie spunea...

nice stuff :)

asa-mi plac batranii astia galanti, mai ca i-as lua acasa. :D