sâmbătă, 29 august 2009

game review: gears of war


de la inceput vreau sa va spun un lucru: gears of war are un defect enorm.
acum sa incepem review-ul.

iau jocul prima data de pe torrenti, stau vreo saptamana pana il downloadez pentru ca - guess what - se gaseste al naibii de greu. il instalez - nu merge. iau un crack, tot nu merge. incep sa iau alta versiune de pe torrenti, timp in care las si strong dc-ul sa il scoata, incet, incet, cu 1 kilo!!!!!

termin de luat a doua varianta de pe torrenti - tot nu merge. il mai caut pe dc, nu gasesc nimic.

long story short, dupa vreo luna am dat peste un iso de vreo 7 giga pe care am reusit sa-l scot relativ repede. il instalez vesel, nu merge. intru pe forumuri nimic. la un moment dat gasesc o referire la cineva ca a schimbat data ceasului din windows, sa arate anul 2008. incerc si eu. surpriza - merge!!!

si intru in joc, ma trezesc cu o arma in mana impuscand un fel de monstri sau extraterestri, nu am inteles foarte bine ce erau de fapt. le zic "locusts" de neam, dar inafara de paianjenii aceia imensi restul nu prea seamana cu insectele.

jocul se misca foarte bine gratie engine-ului grafic de ut3 care e pur si simplu sublim, nu cred ca am vazut vreodata un engine grafic mai misto.
despre universul inconjurator, grafica e foarte misto lucrata, iar tu ca si marcus fenix fugi impreuna cu echipa ta printre ruinele unui oras din state, sa fie washington d.c., sa nu fie, nu stiu exact. oricum, fugi, te ascunzi dupa diverse, tragi trei gloante, iti mai tragi sufletul, iti mai schimbi pozitia daca poti, daca nu, well, incerci sa gasesti o cale (tine putin si de strategie, desi e un shooter pana in globulele rosii).

la inceput, dupa prima jumatate de ora, jocul pare usor liniar. e aceeasi chestie, te ascunzi, tragi, ok. dar, in ciuda acestui fapt, nu e absolut deloc plictisitor.
cand vine vremea sa ma asez in fata calculatorului sa joc ceva, mana se duce instinctiv cu un dublu click pe gears of war. it's extremely addictive!

am si regretele mele, de exemplu faptul ca nu am cu cine sa joc in multiplayer - fie co-op fie deahtmatch. cred ca ar fi o experienta magnifica :)

dar, asa cum am mentionat la inceput, are un defact major. it's too fucking short!!! l-am terminat in cateva zile, aproape o saptamana. mai vreaaaaaauuuuuu!!!!!




p.s. si ai si drujba :D

Niciun comentariu: