sâmbătă, 5 septembrie 2009

pure crap


as vrea sa faceti cunostinta cu acest catel. chiar as vrea sa faceti cunostinta cu el, pentru ca e un catel foarte smecher. din pacate nici eu nu il cunosc, doar ce ni s-au intersectat destinele aseara pentru cateva momente.

cand am ajuns noi la stadionul tineretului iolanda cum-ii-zice de la arcul de triumf, inca nu era deschis pentru public. motiv pentru care am frecat duda vreo ora si ceva langa niste garduri de la jandarmerie. asta in timp ce tot felul de tuciurii intrau si ieseau finca erau de la aprovizionare. in fine.

am asistat si la o scena interesanta, o babeta ce se dorea a fi doamna s-a luat de niste fete pentru ca fumau si ii venea fumul in mecla. si cica sa se mute ele mai incolo. s-avem pardon, cucoana, dar in tara asta inca mai exista un minimum de drepturi. muta-te tu mai in alta parte daca ai o problema, e totusi un spatiu public. de nervi mi-am aprins o tigara.

in tot cazul, unul din personajele care era deja pe stadion cand am ajuns acolo era cainele de mai sus. iar dupa ce ne-am instalat frumos la tribuna (pentru ca se vedea mult mai bine decat de pe scaunele platite, plus ca se si fuma) acest caine era si el acolo, asteptandu-l pe cohen. iar cand cohen a venit, intr-un final, dupa vreo doua piese cainele asta s-a cacat langa un falnic stejar (era castan, da' nu conteaza), imi imaginez ca de fericire.

mi s-a parut pentru cateva momente ca a mancat ceva un pic stricat, poate prune sau ceva. poate mi s-a parut.
apoi au inceput sa vina oamenii. multi, cu duiumul. si au calcat in ditamai prospatura. dupa primii trei, deja devenise greu sa iti dai seama unde se termina rahatul si incepea praful. dupa inca trei, rahatul disparuse.

o lacrima mi-a incoltit atunci in coltul ochiului din colt, atat de tristete pentru cei ce nu mai sunt printre noi, fiind azi tarana din tarana, cat si de bucurie, fiind martor la circuitul ...errmmm - substantelor in natura, avand ocazia sa vad cu propriii mei ochi ce inseamna cu adevarat biodegradabil.

it's the cycle of crap. cum spunea si santana, we are all just prisoners here of our own device.
si daca ati citit undeva vreo recenzie mai faina la concertul lui cohen, well, macar asta-i cea mai originala! si inaltatoare.

2 comentarii:

brightie spunea...

deci nu ma pot opri din ras - nu esti normal!!!!!!! :)))))))))))))))

boldea spunea...

thanx :)