vineri, 10 septembrie 2010

homesick -part1-

deep breath and...here we go:

mi-e dor de carturesti, de cititul la metrou, de green hours, de plimbatul pe strazi familiare, de piata de langa bloc, de sala dalles , de iesirea aia de la metrou de la romana de langa mc si de gogosile de la coloane, de plimbarile in doi prin centru, duminica, cu popasul inevitabil intr-o librarie, de linistea din casa si semntimentul ca acolo mi-e rostul, the home, de cititul in autobuz, de toate gentile mele pe care le-am lasat acasa, de magazinele cu haine pe unde obisnuiam sa casc ochii or buy a little something, de parcul ioanid cu linistea pe care ti-o da chiar in mijlocul bucurestiului, stiind ca doar la doua strazi distanta lumea alearga. 

2 comentarii:

brightie spunea...

:) iti trimitem pozne.

Yuki spunea...

plssss
btw, noi cica am curatat blogul de ce avea bube, acu tre sa se mai prinda si goagal