duminică, 15 august 2010

si eu tot despre vama

mie mi-a placut mai mult in vama anul asta decat anul trecut. poate pentru ca anul trecut era prea vie in minte adriatica cea limpede cand m-am afundat in alge, sau asternuturile curate de hotel cand am dormit pe panze de calitate indoielnica in urlete de cretini, nush ce sa zic. cert e ca anul trecut mi-am zis - never again! fuck vama veche, this shit isn't worth it!

anul asta, dupa cum spuneam, m-am simtit mai bine. atmosfera a fost relativ ok, nu m-am certat decat cu 3 oameni (as far as i can remember), in schimb oamenii cu care am fost au fost simpatici, pisicii de asemenea simpatici, apa un pic mai calda decat imi place, dar ok, all in all a pretty ok holiday. 

dar nu merita. sorry, dar pentru ce ofera, vama veche e mult prea scumpa. nu-si merita banii. nici cazarea, cand poti sa dormi in aproape aceleasi conditii sub cerul plin de stele, nici terasele, care au preturi de bucuresti central (wtf??? e un cacat de sat, are 500 de metri de la un capat la altul) si in nici un caz concertele, pe care le-am auzit moka incercand sa dorm macar cateva ore pe noapte. ca s-a asfaltat sau nu, asta nu-i problema mea. oamenii ce vin in vama sunt aceiasi dintotdeauna, iar idiotii sunt si ei pe acolo inevitabil - pentru ca sunt peste tot.


poze cu vama de anul asta gasiti aici.

2 comentarii:

brightie spunea...

subscriu pe de-a intregul.

miclowan spunea...

am hotarat de acum 2 ani sa o abandonez definitiv, inca nu am cedat in fata nostalgiilor