miercuri, 14 aprilie 2010

emit teorii

ma gandeam la cateva chestii in drum spre casa:

1. daca toti soferii din trafic ar merge pe partea stanga atunci cand se formeaza coada la bariera, ar exista doar smecheri si nici un fraier, ceea ce rezulta ca smecherii ar deveni fraieri. merita incercat.

2. ma gandeam ca omul, cat e tanar, acumuleaza tot felul de chestii importante nu neaparat pe moment, ci pe parcurs. iar de la o varsta incolo incepe sa traiasca din chestiile acumulate, bagajul de cunostiinte si gusturi individuale, consumandu-le treptat treptat pana cand ramane fara nimic. de unde si sintagma "omul cat traieste, invata".

3. ma gandeam ca obisnuiam sa cred despre mine ca sunt deosebit, unic etc. intre timp am ajuns la constatarea ca nu-s altfel decat restul oamenilor si ca oricat m-as zbate in paharul meu cu apa n-o sa-mi iasa vreo furtuna. acum, daca as reusi sa si accept chestia asta, cred ca as fi mai fericit.

2 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

Tu crezi ca esti la fel ca restul oamenilor. Eu cred ca fiecare dintre noi detinem particica noastra de unicitate. Cred ca asta conteaza mai mult decat ceea ce avem in comun cu omenirea. Poate sa nu iasa in paharul meu o furtuna, dar pot sa-l beau altfel decat ceilalti sau pot sa torn in el mixul magic.

cosmacpan spunea...

1...dacă toţi ar merge pe stânga...ori ne-am întors de unde am plecat ori ar însemna că deja stem în UKa...dar până la cele doua variante se pare că ne roade gâtul numai lanţurili cu cruci de 2kg de aur...ceea ce nu e cazul la noi

2. ma gandeam...ai uitat oare că gânditu dăunează la sănătate? toţi cei care au gandit au ajuns vai mama lor...uite la toţi neisprăviţi d-alde Shakespeare, Voltaire, Kafka, Dostoievski, toată lumea să-mpiedică de ei şi nu poa să treacă...da ai auzit tu pă cineva să spuie că n-o avut loc de cutare, mare cârnăţar sau că s-o stricat şifonera făcută manual de meşterul Rândea? cat despre morală, important nu e să înveţe, importand e să nu uite ce a învăţat...că te trezeşti la 105 ani că nu mai şti dacă Pitagora avea ipotenuza la un rând de nasturi sau la două rânduri ca plastronul lui Isaac

3...partea proastă îi că evidenţele nu fac scandal şi nu ţipă ca din gură de şarpe...normal că eşti unic şi irepetabil... că mă şi nervozezi...da până nu este apă în pahar nu ai cum să vezi bulele de aer... şi mai lasă Furtuna ceea că ai văzut ce-o păţit ăl cu teatru că-l ştie amu o lume întreagă...
da ia spune matale bagi şi poze la alimentara sau nu-s gata? până una alta important îi că eşti cu bateriile pline şi cu chef de treabă...